Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kırşehir Valiliği
Kırşehir İl Özel İdaresi
Kırşehir İl Özel İdaresi
Kırşehir İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Vali Genel Sekreter Teşkilat Şeması Müdürlükler İl Genel Meclisi İl Encümeni Kanunlar Yönetmelikler KVKK Metinleri
  • YATIRIMLAR
    Yatırım Listeleme 2020 Yılında Tamamlanan Yatırımlar
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Komisyon Raporları
  • SAYISAL VERİLER
    Yatırım Programları Mali Durum ve Beklenti Raporları Bütçe Bilgileri Performans Programları Stratejik Plan Faaliyet Raporları
  • İLETİŞİM
°C
30
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Üyeleri
    • İl Encümeni
    • Kanunlar
    • Yönetmelikler
    • KVKK Metinleri
  • YATIRIMLAR
    • Yatırım Listeleme
    • 2020 Yılında Tamamlanan Yatırımlar
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
      • 2023 Yılı Meclis Gündemleri
      • 2022 Yılı Meclis Gündemleri
      • 2021 Yılı Meclis Gündemleri
      • 2020 Yıl Meclis Gündemleri
      • 2019 Yılı Meclis Gündemleri
      • 2018 Yılı Meclis Gündemleri
      • 2017 Yılı Meclis Gündemleri
      • 2016 Yılı Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
      • 2023 Yılı Meclis Kararları
      • 2022 Yılı Meclis Kararları
      • 2021 Yılı Meclis Kararları
      • 2020 Yılı Meclis Kararları
      • 2019 Yılı Meclis Kararları
      • 2018 Yılı Meclis Kararları
      • 2017 Yılı Meclis Kararları
      • 2016 Yılı Meclis Kararları
    • Komisyon Raporları
  • SAYISAL VERİLER
    • Yatırım Programları
    • Mali Durum ve Beklenti Raporları
    • Bütçe Bilgileri
    • Performans Programları
    • Stratejik Plan
    • Faaliyet Raporları
  • İLETİŞİM
 

AFAD İl Müdürlüğü Afet ve Acil Durum İhtiyaç Çantası Meclis Üyelerine Tanıttı

06.03.2018
Kırşehir İl Afet ve Acil durum Müdürü Metin Alpaslan Mart Ayı İl Genel Meclis Toplantısında İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü’nün afet ve acil durum müdahale ihtiyaç çantalarının tanıtımını yaptı.
 
Kırşehir İl Özel İdaresi İl Genel Meclis salonunda yapılan sunumda İl Afet ve Acil durum Müdürü Metin Alpaslan, İl Genel Meclisi Mart ayı toplantısına katılarak İl Genel Meclis Üyelerini bilgilendirdi.
 
İl Genel Meclisi Mart ayı 12’inci birleşiminde gündem maddelerini,
  1. Açılış ve Yoklama.
  2. Bir önceki birleşim karar özetinin meclis bilgisine sunulması
  3. Kırşehir Termal Turizm A.Ş nin sermayesinin arttırılması sebebiyle idaremiz hissesine isabet eden 830.235,00-TL Sermaye Taahhüt payının aktarılması.
  4. İlimiz Merkez ve İlçe köylerinde yol ağımızda bulunan bakım ve onarımı idaremiz tarafından yapılan Asfalt, Stabilize vb. yollardan geçiş veya kazı izin bedeli ayrıca izinsiz yapılan kazılara uygulanacak ceza miktarlarının belirlenmesi.
  5. İl genel meclisinin 30 nolu kararı ile Yol ve Ulaşım Hizmetleri müdürlüğüne tevdi edilen önerge cevabının görüşülmesi
  6. Gündem dışı konuşmalar, dilek ve temenniler,
oluşturdu.
 
Bütçe görüşmelerinin ardından Kırşehir İl Afet ve Acil durum Müdürü Metin Alpaslan, Kırşehir Deprem Stratejisi Eylem Planı (KIR-DESEP) hazırlanarak İlimizin deprem tehlike ve riskleri değerlendirilmiş, risk azaltma çalışmaları başlatılmıştır. İlimizin heyelan, kaya düşmesi, tehlike haritaları hazırlanarak, Türkiye Afet Bilgi Sistemine işlenmiştir. Bu kapsamda Çiçekdağı, Akçakent ve Kaman ilçelerimizde arazi çalışmaları yapılmıştır. Kırşehir Afet Müdahale planı (KIRŞEHİRTAMP) 26 hizmet grubu tarafından hazırlanarak, İl Koordinasyon Kurulu’nun 21.06.2016 ve 492 sayılı oluru ile yürürlüğe girmiştir. Kırşehir İli sınırları içerisinde her türlü afet ve acil durum olaylarında afet yönetim merkezi 7/24 çalışma esasına göre görev yapmaktadır. Alo 122 Afet Acil Hattının 112 ye entegrasyonu yapılarak tek çağrı sistemine geçilmiştir. Haberleşmenin kesintisiz sağlanması için son teknoloji Role istasyonu ve telsizler alınmıştır. Ocak 2016 tarihinde Çiçekdağı ilçemizde meydana gelen 5 şiddetindeki deprem afetinden dolayı hasar tespit çalışmaları yapılarak 12 ağır hasarlı, 209 az hasarlı konutlarda oturan vatandaşlarımıza 250.000 TL acil yardım ödeneği dağıtılmıştır. 2011 – 2018 yılları arasında mahalli idarelere AFAD Başkanlığınca yapılan acil yardım ödenekleri aşağıda belirtilmiştir:
 
2011 yılı : 2.080.000 TL
İl Özel İdaresi : 1.150.000, Kırşehir Belediyesi : 200.000, Toklumen Belediyesi : 20.000, Ulupınar Belediyesi : 20.000, Özbağ Belediyesi : 40.000, Çayağzı Belediyesi : 20.000, Karahıdır Belediyesi : 20.000, Dulkadirli Belediyesi : 20.000, Köseli Belediyesi : 20.000, Boğazevci Belediyesi : 20.000 Çiçekdağı Belediyesi :30.000, Mucur Belediyesi : 30.000, Boztepe Belediyesi : 80.000 Kaman Belediyesi : 30.000, Karacaören Belediyesi : 20.000, Savcılı Büyükoba Belediyesi : 20.000 Yelek Belediyesi : 20.000, Çağırkan Belediyesi : 20.000, Kurancılı Belediyesi : 20.000, Temirli Belediyesi : 20.000, Ömer Hacılı Belediyesi : 40.000, Hamit Belediyesi : 30.000, Aşağı Homurlu Belediyesi : 20.000, Köşker Belediyesi : 20.000, Kargınyenice Belediyesi : 20.000 Başköy Belediyesi : 20.000, İsahocalı Belediyesi : 20.000, Büyük Abdiuşağı Belediyesi : 20.000 Mahsenli Belediyesi : 20.000, VAN İline : 50.000,
 
2014 yılı : 100.000, Akpınar Belediyesi : 30.000, Boztepe Belediyesi : 50.000, Çiçekdağı Belediyesi : 20.000,
 
2015 yılı : 550.000 TL, Kırşehir Belediyesi : 150.000, İl Özel İdaresi : 50.000, Akpınar Belediyesi : 70.000, Çiçekdağı Belediyesi : 50.000, Özbağ Belediyesi : 30.000, Kaman Belediyesi : 50.000, Mucur Belediyesi : 50.000, Köseli Belediyesi : 30.000, Kurancılı Belediyesi : 30.000 Boztepe Belediyesi : 40.000,

2017 Yılı : 20.000,Mucur Belediyesi

2011-2017 Yılları Arası Toplam : 2.750.000
 
2018 Yılı İçin Talep Edilen :
Boztepe Belediyesi : 180.300
İl Özel İdaresi : 2.048.173.20
 
Kırşehir İl Afet ve Acil durum Müdürü Metin Alpaslan, “Afete hazır Türkiye Projesi kapsamında Afete Hazır Kırşehir Projesi ile İlimizdeki vatandaşlarımıza afet bilincine yönelik farkındalık eğitimleri verilmektedir. İlimiz okullarındaki öğrencilere, kamu kurumlarındaki personellere ve özel işletmelerde çalışanlara Temel Afet Bilinci Eğitimleri verilmektedir. İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğümüz, halkımızı depremler ve temel afet bilinci konusunda bilgilendirmektedir. Her yıl düzenli olarak Sivil Savunma Planlamasına tabii Kurumların Sivil Savunma Planları, Savaş Hasar Onarım Planı, 24 Saat Çalışma Planları, Kaynak Sayım Cetvellerinin yenileme işleri yapılmaktadır. Kurumlarla ortaklaşa Arama Kurtarma ve Yangın tatbikatları yapılmaktadır” dedi.
 
İl Genel Meclis Başkanı Barbaros Dulkadiroğlu, meclis üyeleri bilgilendirdiği için Kırşehir İl Afet ve Acil durum Müdürü Metin Alpaslan’a teşekkürlerini iletti. Sunumun ardından çekilen hatıra fotoğrafıyla toplantı sona erdi.
 
İSAY2 Galeri
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • e-Bordro
  • Köydes
  • KVKK Metinleri
  • Çerez ve Gizlilik Politikası
Kervansaray Mah. Ş.Fedakar Yiğit Cad. No 1
03862131016
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız